هویت سازی بصری برند

هویت سازی بصری برند

هویت سازی بصری برند قواعد و زیر ساخت های یک ارتباط روشن و شفاف بصری است که برند را منسجم و یکپارچه به نمایش در می آورد . بازتاب کاملی است از آنچه یک برند دارد میسازد ، اجرا میکند و می گوید هویت سازی بصری برند فقط نشانه ، لوگو تایپ یا امضای برند نیست . بلکه عامل مشترک بصری است که همه ارکان یک سازمان را در بیرون و داخل آن پیوند میزند و هماهنگ میکند .

هدف از ارائه هویت تصویری یکدست و یکپارچه ، ایجاد تصویر خاص و مثبت در ذهن عموم و نیز حفاظت از هویت بصری برند است .

 


 دوره نگارش متن و شعار تبلیغاتی در مدرسه ایده 


 

طرح بصری برند یاد آور مستمر و ثابت است از چهره یک برند که در همه جا قابل رویت و انگیزه بخش ست .

هویت بصری برند بیان تصویری شخصیت ، اعتبار و شیوه کار یک برند است . هویت بصری کار و کسب یک سازمان و بیانگر ارزش ها و نمایش حرفه ای بودن سازمان و تعهد آن به بالاترین استانداردهای بین المللی است
هویت بصری یک برند تصویری متحد و یکدست از برند ایجاد می نماید . از نشانه و اوراق اداری گرفته تا تابلو ها، از بدنه ماشین های توزیع کالا تا سبک و سیاق تبلیغات همه جا آگاهی نسبت به برند را افزایش می دهد و در نهایت کار و کسب را رونق می بخشد . هویت بصری برند ابزاری نیرومند است که با سرمایه گذاری بر روی آن ، نام تجاری قدرت و اهتبار و ارزش افزوده پیدا میکند . طراحی و اجرای صحیح این سیستم یار آوری مستمر و ثابت است از چهره سازمانی که همه جا قابل رویت است و همه سهامداران و مخاطبان با دیدن آن خرسندانهبه حرکت می آیند .

 

 

اگر علاقه مند به خواندن مطالب بیشتر هستید اینجا را کلیک کنید.